počet produktů: 0
cena: 0,00 CZK
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
zajímají Vás motivy spíše veteráni, nebo military
military
207/314 (66%)
veteráni
108/314 (34%)
počítadlo přístupů
online: 0
dnes: 17
týden: 329
celkem: 265983
trička,zbraně a ostatní
Inzerce zdarma
Obchody

Srovnání cen ušetřím.cz
NajduZboží.cz
Polepy-potisky
nejnovější produkty
360,00 CZK
Webhosting-domeny.info

Tričko GAZ - takytrika.cz, velikost L

Tričko  GAZ - takytrika.cz
60% (138 hodnocení)
katalogové číslo: TSM146
výrobce:Sing deSign
cena bez DPH:288,43 CZK
cena vč. DPH:349,00 CZK
Skladem
349,00 CZK
vložit do košíku
ks
popis
obrázky
parametry
soubory a odkazy
diskuze

Kvalitní bavlněné tričko s krátkým rukávem, potisk GAZ 69

 

GAZ 69 je lehký osobní automobil s náhonem na všechna čtyři kola, vyráběný v letech 1953–1972 v bývalém Sovětském svazu. Automobil se stal standardním dopravním prostředkem všech armád Varšavské smlouvy. V Československé lidové armádě nahradil vůz Škoda 1101-VO. GAZ 69/69M byl určen pro přepravu osmi osob a štábní verze GAZ 69A pro přepravu osob pěti. Kromě transportního určení sloužilo vozidlo v ČSLA jako radiovůz, vozidlo chemického průzkumu, sanitní vůz, výsadkářská modifikace a též jako tahač 82mm bezzákluzového kanónu vz.59.

Prototyp vozu GAZ 69, který konstrukčně vycházel z modelu GAZ 67, byl dokončen koncem roku 1948 skupinou techniků pod vedením Grigorije Mojsejeviče Vassermana. Sériová výroba byla zahájena 1. září 1953 v Gorkovsém avtomobilnem zavodě (ГАЗ - Горьковский автомобильный завод), kde vydržela až do konce roku 1954, kdy byla přesunuta do Ulianovského UAZu. V Ulianovském výroba pokračovala od roku 1956 až do prosince 1972, kdy byla nahrazena produkcí vozu UAZ-469. Zde byla také zavedena výroba pětimístného štábního modelu A, který soužil k přepravě důstojníků. Brány obou továren opustilo celkem 634.285 vozidel typu 69 (UAZ-GAZ-69 - 356 624 ks, UAZ-GAZ-69А - 230 185 ks, UAZ-GAZ-69AM a UAZ-69M - 10 551 ks. Rozdíl v počtu náleží dalším modifikacím).

GAZ 69 využíval osvědčeného svařovaného žebřinového rámu, který nesl kovovou karoserii krytou plachtou. Základní transportní model 69 měl pár dveří a zadní sklopnou stěnu. Uvezl buď 8 mužů, nebo 2 muže a 500 kg nákladu. Štábní model 69A disponoval čtyřmi dveřmi (pár na jedné straně byl zaměnitelný), pěti místy a možností přidat 50 kg nákladu. Drtivá většina dílů byla pro oba typy společná. Čtyřválcový motor GAZ SV 2120 cm3 poháněl přes třístupňovou převodovku a dvoustupňovou přídavnou redukční převodovku zadní, nebo všechna kola. Spotřeba uváděná výrobcem bylo 14l benzínu při náhonu 4x2.

Zvláštní konstrukci, která vycházela z obojživelného válečného Ford GPA, měl model GAZ 69 MAV. Oproti terénní verzi měl navíc rozvodovku pohánějíc třílistou vrtuli pro pohon ve vodě a čerpadlo vody vnikající do vany karosérie. Auto bylo ve vodě řízeno kormidlem spřaženým s volantem.

 

(zdroj Wikipedia)

GAZ 69
Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze