počet produktů: 0
cena: 0,00 CZK
kontaktní formulář
chci zaslat dotaz
zajímají Vás motivy spíše veteráni, nebo military
military
238/357 (67%)
veteráni
120/357 (34%)
trička,zbraně a ostatní
Inzerce zdarma
Obchody

Srovnání cen ušetřím.cz
NajduZboží.cz
Polepy-potisky
nejnovější produkty
420,00 CZK
410,00 CZK
390,00 CZK
390,00 CZK
Webhosting-domeny.info Najdete nás i na MALL.CZ

tričko Wunderwaffe - takytrika, velikost XXL

tričko Wunderwaffe - takytrika
58.39% (124 hodnocení)
katalogové číslo: TSM132
výrobce:Sing deSign
cena bez DPH:288,43 CZK
cena vč. DPH:349,00 CZK
Skladem
349,00 CZK
vložit do košíku
ks
popis
obrázky
parametry
soubory a odkazy
diskuze

Kvalitní bavlněné tričko s krátkým rukávem s potiskem fitktivního letounu z dílny Schriever - Habermohl




Projekt kolmo startujícího letounu z dílny Schriever - Habermohl měl patřit mezi ztv. Wunderwaffe - zázračné zbraně. Údajný vývoj letounu probíhal mezi léty 1941 - 1943 v Praze, kde byl rovněž na Kbelském letišti testován. Na jeho vývoji se měla podílet firma Škoda společně se společností Junkers. V principu se jednalo o několik křídel sestavených v ohromné turbíně o průměru 5 - 6 metru, rotujících kolem středové kabiny. Pohon měly obstarat celkem tři proudové motory podvěšené v kruhu pod turbínou. Tah motorů tak rurbínu roztáčel a ta dodávala potřebný vztlak k letu, podobně jako je tomu u moderních helikoptér. Pro řízení letu měly sloužit další dva proudové motory podvesené pod středovou pilotní kabinou. Řízení letu pak pravděpodobně probíhalo ovládáním poměru jejich tahu. Udajný svědek testovacího letu uvádí, že letoun byl opatřen čtyřmi tenkými dlouhými nohami, jeho průměr měl být někde mezi 5 - 6 metry a výška přibližně 2 metry. Narozdíl od projektu Haunebu, kdy je nejasný pohon a princip létajícího talíře, projekt z dílny Schriever - Habermohl využívá všeobecně známých principů vztlaku a pohonu a je možné, že mohl po vyřešení mnohl konstrukčních problému fungovat. Rotující turbína by podobně jako obří gyroskop zajistila letounu vysokou stabilitu, nicméně není znám princip zamezující rotaci kabiny, v některých případech je uváděn gyroskop ve spojení s řízením tahu motorů pod kabinou. Pro naklánění letounu pak měl sloužit propracovaný systém řízení úhlu jednotlivých lopatek turbíny, podobně jako u moderní helikoptéry.  

Tento projekt nebyl nikdy oficiálně potvrzen, ani vyvrácen a přestože se uvádí, že bylo postaveno přibližně 15 prototypů, nikdy žádný veřejně nespatřil světlo světa.

Wunderwaffe - UFO
Diskuze je prázdná.
přidat příspěvek do diskuze